یوز موزیک

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی

یوز موزیک

دانلود جدید ترین موزیک های ایرانی

یوز موزیک

ایمیل مدیریت : ALISOBHANI662@GMAIL.COM

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

آهنگ بسیار جذاب علی بی غم به نام تک نامبر

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ق.ظ


این آهنگ بسیار بسیار زیباست که کل کل با خواننده ها وهنرمندانی از جمله جنیفر,اوباما,ابی,افشین,گوگوش,منصور,امید,حمیدگودرزی وخیلیای دیگه! واقعا آخر کل کل هستش و کیفیت خوبی داره خیلی جذابه حتما دانلود کنید!!!!!!


دانلود با لینک مستقیم




۹۵/۰۶/۰۳
علی سبحانی

علی بی غم

نظرات (۴۵)

بد نیس
چرا جدیدا اهنگ نمیخونه یه دفعه خیلی طرف دار پیدا کرد
۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۷ محمد امین
سلام متن اهنگ رو کسی نداره؟
واسه مازندران هم خوند تو همین اهنگ
که چی؟

من هم می خوام محمد بی غم بشم برام دعا کنید
عالیع
بی ارزش بود خیلی مزخرفه
عالیه کی متنشو داره
متن آهنگو کسی دهره😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
عالیییییییییییی 
عالی من نمیدونم دنیا رو میگردم علی خودشو پیدا نمیکن

خوب بود

دمت گرم خیلی اهنگ عالی بود لطفابازم بسازازاین اهنگا. 
دمت گرم خیلی خیلی خیلی...عالی
Look at the face of evil sheep Torre
هر بچه چافالی میاد خواننده میشه چه دوره زمونه شده
علی دوست دارم
اهنگ بانو سوسانو از علی بیغم رو چجوری پیدا کنم
لطفا بفرستین برام
 اهل یاسوجه  استان گهگلویه وبویر احمد است و لر باغیرت 
اهنگ علی بغم تک است
خیلی قشنگ بود علی اقا دنبال این اهنگ می‌گشتم 
اه اه هر خری میاد عرعر میکنه واقعا که با اون صدای مسخرش! 

تا حالا خر خواننده دیده بودین؟من که ندیده بودم

دیده بودم خر ها عر عر میکونن اما نمیدونستم که اهنگ میخونن

علی بیغم عجب خری هستی مشتی

فوق العاده بود.چرا زیاد مشخصات نداره،عکسش هم کمه.چرا جدید نمیخونه .اگه میدیدمش میگفتم قربونه دهنت.واقعا جوری می خونه  که محتاج میکنه.داش علی به حرفای منتقدات گوش نکن خودت باش

به همـــــــــــــــــــــــه بد و بیراه گفت
صداشم زیاد جالب نیست
الکی اومده تو جمع خواننده ها
حالا همه یاد گرفتن از راه خوانندگی به شهرت برسن😒
من اصلاً کاری نداررم به گوگوش عملی و چند تا ک***شر خونا رو مسخره کرد ولی آخه توی  احمق کی باشی به شاهین نجفی توهین کنی تو صدات و امثال تو صداشون اندازی ی یه کک که روی یه تار موی شاهین نشسته نمی ارزه بعد تو واسه شاهین کل کل میکنی (اگه رپری از درد بگو این شرطه)
چه نفسی هم داره
خیلی مزخرفه مگه به این هم میشه گفت خواننده خدا سفارش بده.
خیلی مزخرفه مگه به این هم میشه گفت خواننده خدا شفاش بده.
به نظر من یه آدم بیکاره که دوست داره فقط ضر مفت بزنه
سلام منم میخوام یاسین بی غم شم 
😂😀😁یه وقت سر به سر من نذاری پسر. 
کی هستی که اسم اندرتیکر رو میاری
عاشقش شدم ناموسا😻

جنبه گوش دادن ندارین هرررری👊
ناموسن جنبه گوش دادن ندارین گوش ندین میبینین ک طرفداراش زیاده کم چرت بگین 
مسخرش کردن دهن همه رو سرویس کرد و از  طرف ۵۷ نفر دارم میگم دس خوش علی بی غم ادامه بده ک طرفدارت شدیم❤
واقعا مثل بز میمونه فقط یه دوم کم داره اونیه بزن اون رشو 





وقط یاس
عالی بود کیف کردم خوب به همه دری وری گفت
نفستو برم با آهنگت حال کردم
چرت.....................)
صدای نکره ای داشت 
خر دیده بودم عر عر کنه ها اما ندیده بودم اهنگ بخونه :)

عالی عالی با سلام به همگی اگه کسی متنشو میخواد من دارم بگین

عاشق اون تیکه ام ک واسه لیلا فروهر میخونه
چرا دانلود نمیشه.یکی راهنمایی کنه پلیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی